Niniejszy Regulamin zajęć językowych zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w zajęciach z języka angielskiego prowadzonych metodą Teddy Eddie w ramach działalności prowadzonej przez Lerta Paulina Starzyńska-Wilbik z siedzibą w Warszawie, ul. Św. Andrzeja Boboli 6/8, NIP 9511787359 (zwana dalej Szkołą).
§ 1 Postanowienia ogólne
- Szkoła jest licencjonowanym centrum metody Teddy Eddie.
- Szkoła prowadzi nauczanie języka angielskiego w ramach kursu (dalej: „Kurs”) Teddy Eddie, na który składa się 60 spotkań (dalej: „Spotkania”) w grupie Kursantów (dalej: „Grupa”) trwających:
- 35 minut (grupy Standard) lub
- 45 minut (grupy ABC i Superhero)
- Szczegółowy harmonogram Spotkań, ze wskazaniem dat i godzin Spotkań zostanie określony w Szczegółowych Warunkach Udziału w Zajęciach.
- Warunkiem rozpoczęcia się Kursu, jest zapisanie się na Kurs do dnia rozpoczęcia Kursu co najmniej 4 kursantów. W przypadku niezapisania się na Kurs minimalnej liczby kursantów, o której mowa wyżej, do dnia rozpoczęcia Kursu umowa ulega rozwiązaniu, o czym Szkoła niezwłocznie poinformuje Klienta.
- Standardowa wielkość Grup, w ramach których Szkoła prowadzi kursy to 8 osób. W szczególnych przypadkach liczba kursantów w danej Grupie może wzrosnąć o jednego kursanta.
- W związku z zawarciem umowy Szkoła zobowiązuje się zapewnić najwyższą jakość nauczania między innymi poprzez:
- wysoki standard nauczania w oparciu o nowoczesne materiały dydaktyczne i metody nauczania;
- systematyczne badanie postępów nauczania i przekazanie informacji zwrotnej;
- możliwość bezpłatnych, indywidualnych konsultacji z lektorami szkoły lub metodykiem w przypadku nieobecności na zajęciach.
§ 2 Płatności
- Całkowita opłata za Kurs wynosi:
- 2700 zł za kurs Standard (roczniki 2019-2020)
- 3000 zł za kurs ABC (roczniki 2017-2018)
- Opłata za Kurs zawiera w sobie opłatę za Pakiet Edukacyjny, o której mowa w § 3 ust. 3.
- Klient może uiścić opłatę za Kurs jednorazowo lub wybrać płatność miesięczną.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności jednorazowej, płatność ta powinna nastąpić w nieprzekraczalnym terminie 10 dni od daty zapisu Kursanta na zajęcia.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności miesięcznej, płatność następuje za pośrednictwem serwisu Tuba Pay. Płatność pierwszej raty następuje jednocześnie z akceptacją warunków w serwisie, kolejne raty płatne są w kolejnych miesiącach zgodnie z ustalonym harmonogramem.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności jednorazowej płatności z tytułu niniejszej umowy należy dokonać na rachunek bankowy Szkoły nr: 45 2910 0006 0000 0000 0350 0396. W tytule przelewu należy podać imię i nazwisko Kursanta. Szkoła nie przyjmuje wpłat gotówkowych.
- Szkoła może udzielić rabatu dla Klientów, którzy będą kontynuowali uczestnictwo w Kursie w kolejnym roku szkolnym z rzędu. Warunkiem otrzymania rabatu w przyszłości jest terminowe regulowanie płatności określonych w niniejszej umowie.
§ 3 Pakiet Edukacyjny
- Kurs odbywa się z wykorzystaniem pakietu edukacyjnego (dalej: „Pakiet Edukacyjny”), w skład którego wchodzą, między innymi: materiały edukacyjne dla Kursanta, materiały edukacyjne dla rodziców lub opiekunów Kursanta, czasowy dostęp do aplikacji edukacyjnej online, w tym dostęp do nagrań. Szczegółowa zawartość Pakietu Edukacyjnego w odniesieniu do poszczególnych kursów dostępna jest na stronie internetowej edubears.pl.
- Klient ma świadomość, że dostęp do aplikacji edukacyjnej online jest elementem Kursu. Dostęp do aplikacji przyznawany jest do końca sierpnia tego roku, w którym planowo miał zakończyć się Kurs. W przypadku rozwiązania umowy, jej wypowiedzenia lub jakiegokolwiek innego zdarzenia prawnego, w wyniku którego umowa przestanie wiązać Strony, dostęp do powyższych aplikacji zostanie cofnięty po upływie ostatniego dnia obowiązywania umowy.
- Pakiet Edukacyjny, w tym dostęp do aplikacji edukacyjnej online, zostanie przekazany Klientowi najpóźniej w drugim tygodniu Kursu.
§ 4 Postanowienia organizacyjne
- Spotkania będą odbywać się od dnia 23 września 2024 do 8 czerwca 2025 zgodnie z Harmonogramem przedstawionym Klientowi do końca pierwszego tygodnia Kursu.
- W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności takich jak nagła choroba lektora, Szkoła zastrzega sobie możliwość przełożenia Spotkania w ramach Terminów Dodatkowych, które zostaną zaplanowane na okres po zakończeniu Spotkań w ramach kursu jednak nie później niż do 20 czerwca 2025 roku.
- Szkoła ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo Kursanta tylko podczas zajęć na terenie sal wykładowych Szkoły i w godzinach zajęć. Za bezpieczeństwo w drodze na zajęcia i w drodze powrotnej jak również podczas oczekiwania na zajęcia i po ich zakończeniu odpowiedzialność ponoszą rodzice/opiekunowie.
- Klient zobowiązuje się do poinformowania Szkoły przed rozpoczęciem Kursu o wszelkich problemach zdrowotnych Kursanta, które mogą mieć znaczenie dla uczestnictwa w Kursie, w szczególności zaś o rodzajach produktów, na które uczulony jest Kursant.
- W czasie przebywania przez Kursanta na terenie budynku, w którym odbywają się Spotkania prowadzone w ramach Kursu Kursant powinien zachowywać się w sposób bezpieczny i niezagrażający życiu lub zdrowiu swoim oraz innych osób, w tym stosować się do poleceń pracowników Szkoły, czego Klient ma świadomość.
- Klient ponosi materialną odpowiedzialność za dokonane przez Kursanta szkody i zniszczenia mienia Szkoły oraz mienia innych uczestników Kursu.
- W kwestiach dotyczących Kursu, w tym w kwestiach organizacyjnych, Strony będą porozumiewały się telefonicznie lub mailowo, używając danych podanych na wstępie umowy.
§ 5 Rezygnacja z zajęć
- Klientowi przysługuje prawo rezygnacji z kursu w okresie próbnym, który rozumiany jest jako okres pierwszego tygodnia trwania Kursu (zwany dalej: „Okres próbny”) bez zachowania okresu wypowiedzenia. W takim przypadku Szkoła dokona zwrotu wpłaconych przez Klienta kwot tytułem opłaty za Kurs. Pakiet Edukacyjny zostanie wydany Klientowi po upływie Okresu próbnego.
- Po upływie Okresu próbnego, jednak nie później niż do 30 kwietnia 2025 roku Klientowi przysługuje prawo rezygnacji z Kursu z miesięcznym okresem wypowiedzenia.
- Rezygnacja musi zostać złożona w formie pisemnej na adres mailowy lub korespondencyjny Szkoły.
- Szkoła zastrzega sobie prawo odwołania kursu w przypadku niewystarczającej liczby chętnych. W takim przypadku Szkoła zwróci Uczestnikowi pobrane opłaty za nieodbyte zajęcia lub zaproponuje uczestnictwo w kursie w innym terminie.
- Szkoła ma prawo odmówić Uczestnikowi udziału w zajęciach pod warunkiem wystąpienia opóźnienia Klienta w uiszczeniu opłaty za Kurs w wysokości co najmniej jednej raty.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z Kursu Szkoła przedstawi Klientowi stosowne rozliczenie różnicy pomiędzy opłatą uiszczoną przez Uczestnika a opłatą należną za odbyte Spotkania. Niniejsze postanowienie dotyczy opłaty za Kurs po rabacie, o którym mowa w § 2 ust. 3, co do którego obowiązują odrębne zasady rozliczeń opisane w § 2 ust. 9 i 10. W przypadku wystąpienia nadpłaty Szkoła zwróci Uczestnikowi nadpłaconą kwotę w ciągu 14 dni od ostatniego Spotkania.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Wszelkie zmiany postanowień niniejszego Regulaminu wymagają zachowania formy dokumentowej.
- W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy strony będą starały się rozstrzygać polubownie.