Wyzwanie

Cicha Łąka to osiedle domów w zabudowie szeregowej i budynków mieszkaniowych zlokalizowane w cichej części podwarszawskiego Józefosławia. Inwestycja została zaplanowana z myślą o osobach, które marzą o własnym mieszkaniu lub domu w spokojnej okolicy, a dysponują niedużym budżetem. 

Deweloper powierzył nam pełna obsługę marketingową tej inwestycji, w tym również stworzenie stworzenie dla niej czytelnej identyfikacji.

Cicha Łąka - logo

Nazwa i logo

Zazwyczaj tworząc nazwę projektu, staramy się z jednej strony powiązać ją z lokalizacją, z drugiej – oddać jej charakter. W tym przypadku nie mieliśmy z tym trudności – inwestycja jest zlokalizowana przy ulicy Cichej Łąki, a nazwa ta doskonale oddaje atmosferę, jaką chcielismy zbudować wokół tego projektu. Dlatego zarekomendowaliśmy klientowi najprostsze rozwiązanie – nazwę “Cicha Łąka”. 

Nasza projektantka wykorzystała w projekcie logo motyw zielonej trawy, która współgra z klimatem osiedla i jego nazwą.

Osobowość

To jednak nie wszystko. Wierzymy w to, że emocje najlepiej budują ludzie. Dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać zdjęcie silnej, pewnej siebie rudowłosej dziewczynki leżącej na trawie, aby podkreślić, że Cicha Łąka to osiedle dobrze dopasowane do potrzeb rodzin z dziećmi.

Close Menu