Miasteczko Wilanów cieszy się dużą popularnością i przyciągnięcie gości na dni otwarte nie stanowi problemu.

Naszemu stałemu Klientowi, firmie Acciona Nieruchomości realizującej w Miasteczku Wilanów dwie inwestycje mieszkaniowe zależało nie na liczbie odwiedzających, ale na ich jakości – celem było podpisanie jak największej liczby umów rezerwacyjnych.

Promocja i Atrakcje

Aby sprostać temu wyzwaniu zaproponowaliśmy odpowiedni profil zarówno promocji, jak i atrakcji.

W promocji wydarzenia skupiliśmy się na 

  • remarketingu – aby dotrzeć do osób, które już odwiedzały stronę Acciony – oraz
  • mailingu do najlepszej na rynku bazy osób zainteresowanych zakupem mieszkania w Warszawie

Klienci odwiedzający biuro sprzedaży mogli nie tylko porozmawiać o ofercie z zespołem sprzedaży, ale również obejrzeć oferowane inwestycje na wirtualnej prezentacji dostępnej w kiosku multimedialnym oraz okularach 3D.

Dla najmłodszych

Dużą część klientów inwestycji stanowią rodziny z dziećmi. Aby rodzice mogli spokojnie porozmawiać o nowym mieszkaniu, dzieciom zaproponowaliśmy zabawę klockami Lego z firmą Bricks for Kidz.

Efekty

W efekcie prawie połowa osób, które podczas dni otwartych odbyły spotkania ze sprzedawczyniami podpisała umowy rezerwacyjne na miejscu.

Klient
Usługi
Close Menu